onsdag 7 januari 2009

2day!

seg dag idag. hade prov som gick åt hell. var sju st i skolan. jag ensam tjej, KUL! fixade massa saker på banken eftersom mitt kort har slutat funka. shoppat för mkt?xD har iaf skaffat ett riktigt visa kort nu. sköönt! hade körlektion idag me. gick bra! fast min lärare vågar typ inte säga till när jag gör fel. haha! vill iaf ha körkort nu, har min sista teorilektion imon. det är skönt om nått. någonting som är mindre skönt är att min förkylning inte är bättre, snarare sämre. och jag som har träning imon. :( viill ju träna! aja, bättre att bli frisk ordenligt. nu ska jag skriva lite på mitt arbete och smsa en fin pojk som är iväg och spelar match. hoppas dom vinner!! (a) <3

jeans och halsduk från h&m, t-shirt jc, väst från indiska och armband från oxxo.
over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar