lördag 10 januari 2009

lördag

lördag idag ja. hade match som inte gick så bra. nu blir jag nog sjuk igen eftersom alla runt omkring mig är det. förlorade matchen mot kungälv. vi fick inte igång vårat spel. (fast det får vi aldrig) och dessutom tycker inte jag att det är skoj längre. vill byta lag! men till vad? åsa kanske. men det är så långt att åka, men det kanske är värt det?. annars får jag bo hos alex eller nån annan. fast det vill dom nog inte.. haha ;)

igår hos frida läste jag i mitt horoskop att jag skulle göra nån månkärleks grej eftersom det är full måne inatt. man skulle sätta ett glas vatten i förnstret och låta det stå där under natten. sen skulle man dricka det dagen efter. vad tror ni det står i mitt fönster nu? jo, ett glas med vatten förstås. :) det skadar ju inte att testa!? right? nu ska jag drömma om min prins! hahah

good night! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar