måndag 5 januari 2009

loooove

inte långt kvar till skolan börjar nu. åååångest. pallar inte mer, vill ta studenten och börja leva på riktigt. idag har jag tvingat mig själv att plugga liiite, möblerat om i mitt rum. ganska mysigt faktiskt. kollade när bror spelade gothia och blev jättesugen på att spela själv. hoppas det är träning på torsdag. bjuder på en osminkad julia.


till någonting helt annat.

i flera månader har jag försökt vinna ditt intresse och framförallt ditt hjärta. gjorde allt för att du skulle få se vem jag var. du nappade och jag blev överlycklig. jag hade lyckats! det gick inte en dag utan att jag tänkte på dig och hur underbar du var mot mig alla gånger vi träffades. har nog aldrig känt så här starkt för någon person innan. det var kärlek. ÄKTA. men sen sa du helt plötsligt att du inte klarade av förhållanden, var en dålig pojkvän, att du inte var bra för mig och att det var bäst för mig att bara glömma. what? det kom som en blixt från klar himel. hur glömmer man någon som man tycker om över allt annat på bara några få sekunder? kan tala om att det inte går. att glömma någon som man en gång älskat är som att försöka komma ihåg någon man aldrig träffat. det gick helt enkelt inte. och jag ville verkligen INTE. och jag hatar mig själv för att jag kämpar för någonting jag önskar mest av allt men aldrig kommer att få. DIG.
jag älskar dig.

1 kommentar: