söndag 11 januari 2009

utan dig, inget mig!


pappa avslöjade att vi kanske ska segla i kroatien i sommar. hur skönt lät inte det? det fick min morgon att lysa lite mer eftersom jag vaknade näst intill arg. åkte iväg till jobbet och jobbade medans mamma handlade. ringde alex som trodde jag hade varit nån annanstans, haha! ;) hon är rolig hon. fast även om jag kanske hade velat vara där hon trodde så hade det nog inte blivit så bra. :$ fast vi hade krig igår, msn-smilis-krig. haha! låter som vi är tolv år och precis skaffat msn. men det är gulligt. det är sånt som får en glad trista lördagskvällar när man ligger hemma sjuka båda två och är trött på precis allt!(utan motståndaren, som man vinna mot) :)

och den där mån-magi grejjen.. hmm.. kan ju börja med att säga att jag inte minns vad jag drömde. men det kanske man inte skulle.. haha! det kanske händer något oväntat i veckan. den som lever få se!

det handlar inte om att hitta nån att leva med utan att hitta nån som man inte kan leva utan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar